info@salonitis.gr | +30 2228022255
0 0.00

Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

View Cart Ολοκλήρωση αγοράς

Στο κατάστημα Σαλωνίτης Μάριος θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται οι προϋποθέσεις.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος. Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@salonitis.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2228022255 τις καθημερινές 08:30-15:30.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπρόθεσμου.

Για επιστροφές εντός Ελλάδας (όπως στην περίπτωση αλλαγής) επιβαρύνεστε με το ποσό των εκάστοτε μεταφορικών.

Για επιστροφές από το εξωτερικό τα μεταφορικά έξοδα όλων των δρομολογίων βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή χρημάτων σε τράπεζα εκτός Ελλάδας, το τελικό ποσό που επιστρέφεται στον πελάτη υπολογίζεται με βάση την αξία του προϊόντος κατά την ημερομηνία αγοράς του, αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής και των εξόδων εμβάσματος σε τράπεζα του εξωτερικού.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα)

Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής,Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς, στο τηλέφωνο 2228022255 . Εν τάχει, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν με την ταχυδρομική εταιρία με δικά σας έξοδα. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος το επιβαρύνεστε εσείς και σας το στέλνουμε με την ταχυδρομική εταιρία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από τουλάχιστον 2ετή εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια έχετε το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρήσετε ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλετε το προϊόν σε εμάς και στη συνέχεια να αναλάβουμε τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων σας. Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε μπορείτε να ζητήσετε επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε απλά επιστρέφεται σε εσάς. Επίσης, στην περίπτωση που μας αποστείλετε ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνετε οι ίδιοι τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής τα επιστρέφουμε σε εσάς.

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο